Νομική Σημείωση – Όροι Χρήσης
Συμβόλαιο πώλησης με την Bourgia
Αναμεταξύ
Η επιχειρηματική επιχείρηση, είναι η ομόρρυθμη εταιρεία Γιώργος Κουκουνάρης που έχει ως επιχειρηματικό περιγραφικό τίτλο την επωνυμία Μπουργιά, με ΑΦΜ 044684231 της ΔΟΥ Χανίων, που έχει ως έδρα την πόλη των Χανίων και ειδικότερα το κατάστημα επί. Φραγκοκάστελλο, ΤΚ73011 Κρήτη, εφεξής, Μπουργιά.
Και Πελάτης
Στο εξής αναφέρονται ως «τα μέρη»
Προοίμιο
Η Bourgia είναι μια εταιρική σχέση που ειδικεύεται σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με φυσικά καλλυντικά προϊόντα (πώληση και κατασκευή φυσικών καλλυντικών). Οι πωλήσεις γίνονται είτε ηλεκτρονικά είτε στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης στο Φραγκοκάστελλο ΤΚ73011 Κρήτης. Η συνεργασία πουλάει τα προϊόντα της online μέσω Διαδικτύου (ιστοσελίδα ή e-mail). Όλα τα προϊόντα της συνεργασίας είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της. Δεν παρέχεται έντυπος τιμοκατάλογος.
Το cretanproduct.gr σέβεται το απόρρητο των διαδικτυακών επισκεπτών και των πελατών των προϊόντων και των υπηρεσιών του και συμμορφώνεται με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία του απορρήτου σας, συμπεριλαμβανομένου, χωρίς περιορισμό, του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης («GDPR»).
Μπισκότα:
Χρησιμοποιούμε τα «Cookies», τα οποία είναι αρχεία κειμένου που τοποθετούνται στον υπολογιστή σας, για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, να βελτιώσουμε τη λειτουργικότητα του μάρκετινγκ, των αναλυτικών στοιχείων ή του ιστότοπου. Η χρήση των Cookies είναι τυπική στο διαδίκτυο. Αν και τα περισσότερα προγράμματα περιήγησης ιστού δέχονται αυτόματα cookies, η απόφαση για το αν θα αποδεχτείτε ή όχι είναι δική σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας για να αποτρέψετε τη λήψη cookies ή για να παρέχετε ειδοποίηση κάθε φορά που σας αποστέλλεται ένα cookie. Μπορείτε να αρνηθείτε τη χρήση των cookies επιλέγοντας τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας.
Προσωπικά δεδομένα:
Σεβόμαστε το απόρρητό σας, επομένως δεν κοινοποιούμε τα δεδομένα σας σε τρίτους ή άλλους ιστότοπους. Συλλέγουμε το όνομά σας, τη διεύθυνσή σας, τον αριθμό τηλεφώνου σας και το email σας ώστε να μπορούμε να σας στείλουμε τα προϊόντα μας. Συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα όταν συμπληρώνετε τη φόρμα εγγραφής.
Μπορείτε να μας στείλετε ένα email ή να μας καλέσετε για να αλλάξουμε τα στοιχεία σας, να διαγράψουμε τα δεδομένα σας ή να λάβουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε ψηφιακή μορφή.
1. Αντικείμενο της σύμβασης
Αυτοί οι γενικοί όροι έχουν σκοπό να εξηγήσουν τους όρους των εξ αποστάσεως πωλήσεων μεταξύ της συνεργασίας Bourgia και των πελατών της. Σύμφωνα με τους όρους της παρούσας σύμβασης, πελάτης είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που παραγγέλνει από τον ιστότοπο www.cretanproduct.gr, είτε ιδιώτης είτε όχι. Εάν αυτοί οι όροι τροποποιηθούν ανάλογα με τον πελάτη, οι τροποποιήσεις σημειώνονται ρητά με συγκεκριμένο τρόπο.
1.1 Πεδίο εφαρμογής
Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης διέπουν την πώληση των αγαθών στον ιστότοπο www.cretanproduct.gr την ημέρα που έγινε η παραγγελία. Αυτοί οι όροι ισχύουν για όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου, φαξ ή ταχυδρομείου. Εάν αυτοί οι όροι τροποποιηθούν ανάλογα με τον τρόπο της παραγγελίας, οι τροποποιήσεις σημειώνονται ρητά με συγκεκριμένο τρόπο.
1.2 Δικαιοδοσία
Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ πελατών που παραγγέλνουν μέσω της ιστοσελίδας της Bourgia και της συνεργασίας Bourgia εμπίπτει στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Πρωτοδικείου Χανίων.
1.3 Νομική ικανότητα
Δεδομένου ότι η αγορά προϊόντος από την ιστοσελίδα της Bourgia δεν είναι κοινή πρακτική, σύμφωνα με τα άρθρα 127 επ. του Ελληνικού Αστικού Κώδικα, οποιοσδήποτε πελάτης της επιχειρηματικής μας επιχείρησης δηλώνει ότι έχει νομική ικανότητα να συνάψει την παρούσα σύμβαση, δηλαδή ότι είναι χειραφετημένος ανήλικος (άρθρο 135 ΚΚΚ) ή ενήλικος που έχει συμπληρώσει την προβλεπόμενη από το νόμο ηλικία, ενώ δεν τελεί υπό νόμιμη κηδεμονία σύμφωνα με τα άρθρα 1666 επ. του Ελληνικού Αστικού Κώδικα.
1.4 Συναίνεση Πελάτη
Η επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον πελάτη ισοδυναμεί με αυτόματη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων. Αυτοί οι όροι ισχύουν για την εξαίρεση οποιωνδήποτε άλλων όρων, εκτός από αυτούς που επιβεβαιώνονται από γραπτή συμφωνία που υπογράφεται από τα μέρη. Οποιαδήποτε αγορά μέσω e-mail, τηλεφώνου, φαξ ή αλληλογραφίας συνεπάγεται την αποδοχή αυτών των όρων. Αυτές οι προϋποθέσεις είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο. Μπορούν να αποσταλούν μέσω e-mail, φαξ ή αλληλογραφίας κατόπιν αιτήματος.
1.5 Τροποποίηση των γενικών όρων και προϋποθέσεων πώλησης
Οι όροι αυτοί μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή, επομένως ο πελάτης καλείται να τους συμβουλεύεται όσο το δυνατόν συχνότερα. Κάθε έκδοση αυτών των όρων αντιστοιχεί σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Ως εκ τούτου, οι παραγγελίες διέπονται από τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που είναι διαθέσιμοι στον ιστότοπο και ισχύουν την ημέρα της παραγγελίας.
1.6 Ποιοτικά χαρακτηριστικά προϊόντων
Η Bourgia καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχει σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα και άλλα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων που αναφέρονται στον ιστότοπο. Όλες οι πληροφορίες παρέχονται από τους κατασκευαστές των προϊόντων ή την ίδια την επιχειρηματική επιχείρηση εάν η επιχείρηση είναι ταυτόχρονα και κατασκευαστής του προϊόντος. Το Cretan Olive Oil Spa δεν ευθύνεται για τυχόν ανακριβείς πληροφορίες που έχουν παρασχεθεί από τους κατασκευαστές των προϊόντων που πωλούνται. Επίσης, η Bourgia παρέχει, όπου είναι δυνατόν, στη σελίδα καταχώρισης του προϊόντος, συνδέσμους προς άρθρα που σχετίζονται με αυτό το προϊόν ή παραπέμπει απευθείας στον ιστότοπο του κατασκευαστή.
Οι υπεύθυνοι προϊόντων της επιχειρηματικής μας επιχείρησης θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου οι φωτογραφίες στην ιστοσελίδα μας να αντιστοιχούν στα αντίστοιχα προϊόντα. Εάν υπάρχει διαφορά στην εμφάνιση, η διαφορά δεν θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στα πρότυπα ποιότητας του προϊόντος.
Το Bourgia είναι διαθέσιμο στους πελάτες για οποιαδήποτε επιβεβαίωση μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από την Bourgia είναι νέα εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στον ιστότοπο. Τα προϊόντα συμμορφώνονται με την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία και τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
1,8 Τιμές
1.8.1 Οι τιμές αναγράφονται σε Ευρώ. Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ, αλλά όχι έξοδα αποστολής, τα οποία αναφέρονται ξεχωριστά.
1.8.2 Οι τιμές των προμηθευτών της επιχείρησης βρίσκονται σε συνεχή ανανέωση, οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή. Επίσης, οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με την τιμή εκκίνησης, τις προσφορές και τις εκπτώσεις.
1.8.3 Όλες οι τιμές είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο με την επιφύλαξη τυχόν τυπογραφικού λάθους.
1.8.4 Έξοδα αποστολής
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται σύμφωνα με το εκτιμώμενο βάρος (σύμφωνα με τους αντίστοιχους κανονισμούς της ναυτιλιακής επιχείρησης ανά βάρος-όγκο) το δέμα (συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας και των δώρων), τη χώρα παράδοσης και τον μεταφορέα που έχει επιλεγεί.
Τα έξοδα αποστολής περιλαμβάνουν το κόστος της ασφάλισης κατ’ αξία (ad
valorem).
Τα έξοδα αποστολής ενδέχεται να είναι δωρεάν για ορισμένες διαφημιστικές καμπάνιες. Σημείωση: Τυχόν παραγγελίες που περιέχουν 3 ή περισσότερα προϊόντα ενδέχεται να υπόκεινται σε μερική αποστολή με επιπλέον χρέωση στον πελάτη.
1.8.5 Η Bourgia αποστέλλει δέματα ασφαλισμένα μόνο κατά αξία (ad valorem). Το κόστος της ασφάλισης περιλαμβάνεται στο συνολικό κόστος αποστολής.
2.0 Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ)
2.1 Εφαρμογή
Ο ΦΠΑ ισχύει για τις πωλήσεις που πραγματοποιούν οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ποσό του φόρου είναι αυτό που ισχύει και επιβάλλεται κατά την πώληση.
2.2 Τιμές
Επί του παρόντος, οι πελάτες επιβαρύνονται με ΦΠΑ με τον συντελεστή που ισχύει στην Ελλάδα (24%).
2.3 Τελωνείο
Δεν υπάρχουν τελωνειακοί δασμοί εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την επιφύλαξη αλλαγών στην ισχύουσα νομοθεσία. Οι τελωνειακοί δασμοί προστίθενται στα αγαθά που πωλούνται από την ΕΕ σε πελάτες σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη για την πληρωμή των επιβληθέντων δασμών. Ο πωλητής είναι υπεύθυνος μόνο για την αποστολή του προϊόντος στη διεύθυνση που ζητά ο πελάτης.
3.0 Παραγγελία
3.1 Τοποθέτηση
Ο πελάτης μπορεί να κάνει μια παραγγελία στην Bourgia μέσω της ιστοσελίδας της μέσω e-mail, τηλεφώνου, φαξ ή ταχυδρομείου. Όταν ένας πελάτης παραγγέλνει ηλεκτρονικά, συμπληρώνει μόνος του τις πληροφορίες στην κατάλληλη φόρμα παραγγελίας. Ο πελάτης καλείται να διαβάσει ξανά τη φόρμα παραγγελίας που ενεργοποιήθηκε πριν την παραγγελία. Η Bourgia δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε λάθος στην αποστολή του e-mail ούτε για οποιοδήποτε λάθος στην παράδοση του δέματος που οφείλεται σε λανθασμένη συμπλήρωση της φόρμας παραγγελίας από τον πελάτη.
3.2 Επιβεβαίωση
Ο πελάτης λαμβάνει την επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω e-mail, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει κάποιο λάθος, στη διεύθυνση email (e-mail) που αναγράφεται στη φόρμα παραγγελίας.
3.3 Ακύρωση
3.3.1 Η ακύρωση των παραγγελιών μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου, φαξ ή e-mail. Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά (ισχύει για ορισμένα προϊόντα), η ακύρωση είναι δωρεάν. Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία ανά πάσα στιγμή, εκτός εάν έχει ήδη εκδοθεί τιμολόγιο/απόδειξη. Σε αυτή την περίπτωση, εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί πλέον τα προϊόντα που παρήγγειλε, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να παραλάβει το δέμα και να μας το επιστρέψει με δικά του έξοδα, δηλαδή θα πρέπει να στείλει το δέμα πίσω στο κατάστημα χωρίς να το ανοίξει γράφοντας στο δέμα. ο όρος «απαράδεκτο δέμα». Εάν ο πελάτης αποφασίσει να μην αποδεχθεί το δέμα, ένα ποσό που ισοδυναμεί με 2,5 φορές την αξία των αρχικών εξόδων αποστολής θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό ως κόστος αποζημίωσης.
3.3.2 Ακύρωση παραγγελίας που έχει προπληρωθεί με τραπεζική κατάθεση
Προπληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης
Εάν ο πελάτης αποφασίσει να ακυρώσει μια μερική ή πλήρως προπληρωμένη παραγγελία για την οποία είναι διαθέσιμα τα προϊόντα, η Bourgia θα εκδώσει τιμολόγιο πιστωτικού υπολοίπου, το οποίο αντιστοιχεί στο ποσό που έχει ήδη καταβάλει ο πελάτης.
Αυτό το τιμολόγιο ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ιστότοπό μας για επόμενες αγορές. Εναλλακτικά, μπορεί να επιστραφεί στην πιστωτική κάρτα του πελάτη εντός 7 ημερών κατόπιν γραπτού αιτήματος.
3.4 Διαθεσιμότητα προϊόντος
Οι προσφορές μας σε προϊόντα και τιμές βρίσκονται στον ιστότοπο και εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την επιχείρησή μας μέσω τηλεφώνου, e-mail ή φαξ. Η μη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας. Όταν η επιχείρηση Bourgia δεν μπορεί να λάβει ένα προϊόν από τους προμηθευτές της, θα ενημερώσουμε τον πελάτη για την καθυστέρηση μέσω e-mail. Στη συνέχεια, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία ή να επιλέξει ένα εναλλακτικό προϊόν που θα προταθεί από την επιχείρησή μας βάσει νέων πληροφοριών. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβάλλαμε καμία χρέωση για μια τέτοια ακύρωση.
4.0 Πληρωμή
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, ο λογαριασμός του πελάτη χρεώνεται μόνο κατά την αποστολή της παραγγελίας. Σε περίπτωση μερικής αποστολής, ο πελάτης πληρώνει μόνο το ποσό των προϊόντων που αποστέλλονται. Η Bourgia διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε παραγγελία.
4.1 Τρόποι πληρωμής
Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει με τους εξής τρόπους:
4.1.1 Πιστωτική/χρεωστική κάρτα (MasterCard, Visa)
4.1.2 Τραπεζική κατάθεση
4.2 Προβλήματα πληρωμών
Η Bourgia έχει το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε παραγγελία από πελάτη με τον οποίο προηγουμένως υπήρχε πρόβλημα πληρωμής.
4.3 Μέτρα κατά της απάτης
Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον πελάτη κατά την υποβολή της παραγγελίας υπόκεινται σε έλεγχο με σκοπό την καταπολέμηση της απάτης κατά τη χρήση πιστωτικών καρτών Η Bourgia είναι ο αποδέκτης των πληροφοριών που σχετίζονται με την παραγγελία του πελάτη. Η αποτυχία αποστολής τέτοιων δεδομένων εμποδίζει τις συναλλαγές με την Bourgia. Η μη πληρωμή λόγω ψευδούς ή κλεμμένης πιστωτικής κάρτας θα έχει ως αποτέλεσμα την εγγραφή σε ειδικό αρχείο προσωπικών δεδομένων πελάτη, τα οποία σχετίζονται με την παραγγελία που υποβλήθηκε. Οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη δήλωση ή ψευδείς πληροφορίες υπόκεινται επίσης σε ειδική μεταχείριση. Σύμφωνα με το Νόμο για τα Προσωπικά Δεδομένα ο πελάτης έχει ανά πάσα στιγμή δικαίωμα, πρόσβασης, εναντίωσης και τροποποίησης προσωπικών δεδομένων, μόνο με την έγγραφη πιστοποίηση της ταυτότητάς του στην επιχείρησή μας. Επίσης, στο πλαίσιο αυτό, το Cretan Olive Oil Spa έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει από τον πελάτη όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την διεκπεραίωση της παραγγελίας,
4.4 Ρήτρα διατήρησης τίτλου
Η Bourgia παραμένει η ιδιοκτήτρια των εμπορευμάτων που αποστέλλονται μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος αγοράς από τον πελάτη. Ωστόσο, από τη στιγμή που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν είναι αποκλειστικά υπεύθυνος εάν το προϊόν χαθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
5.0 Τιμολόγηση
Το έντυπο παραγγελίας που συμπληρώνει ο πελάτης μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης δεν σημαίνει τιμολόγιο/απόδειξη. Όποιος κι αν είναι ο τρόπος τοποθέτησης της παραγγελίας και ο τρόπος πληρωμής, ο πελάτης λαμβάνει το τιμολόγιο / απόδειξη της παραγγελίας του κατά την παράδοση του προϊόντος εντός της συσκευασίας Η Bourgia διατηρεί αντίγραφα κάθε τιμολογίου / απόδειξης.
6.0 Προθεσμία
6.1 Χρόνος επεξεργασίας
Οι παραγγελίες που γίνονται μέσω Διαδικτύου διεκπεραιώνονται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ο χρόνος επεξεργασίας ποικίλλει ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής (ο πελάτης πρέπει να λάβει υπόψη τον χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της τραπεζικής κατάθεσης), τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων και τις υπάρχουσες διαδικασίες εντός της Bourgia. Έτσι, ο χρόνος επεξεργασίας μπορεί να είναι μόνο λίγα λεπτά έως αρκετές ημέρες.
6.2 Προθεσμία παράδοσης
Εξαρτάται από τον μεταφορέα (courier) που επιλέγει ο πελάτης. Η Bourgia ενημερώνει τον πελάτη ότι οι χρόνοι παράδοσης βασίζονται σε πληροφορίες που παρέχονται από τις μεταφορικές εταιρείες και είναι μόνο κατά προσέγγιση. Συνεπώς, η Bourgia δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση εκ μέρους των φορέων εκμετάλλευσης. Οι χρόνοι παράδοσης δεν περιλαμβάνουν Κυριακές και αργίες και για να τους τηρήσει ο μεταφορέας, ο πελάτης πρέπει να παρέχει ακριβή διεύθυνση παράδοσης κατά την υποβολή της παραγγελίας και να είναι διαθέσιμος να αποδεχτεί το δέμα όταν φτάσει. Οι αντίστοιχοι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται στη φόρμα παραγγελίας κατά την υποβολή της παραγγελίας.
6.3 Χρόνος παράδοσης
Εάν η Bourgia έχει ένα προϊόν σε απόθεμα, ο χρόνος παράδοσης είναι ίσος με την περίοδο επεξεργασίας και παράδοσης. Εάν η Bourgia δεν έχει το προϊόν, σε αυτήν την περίοδο θα πρέπει να προστεθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να παραλάβετε το προϊόν στις εγκαταστάσεις της Bourgia. Σε περίπτωση υπέρβασης του χρόνου, η Bourgia ενημερώνει αυτόματα τον πελάτη για τη νέα προθεσμία παράδοσης του προϊόντος με βάση τα στοιχεία που έχει στην κατοχή της. Η Bourgia δίνει επίσης στον πελάτη τη δυνατότητα να ακυρώσει ή/και να επιστρέψει την παραγγελία (εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω τραπεζικής κατάθεσης).
7.0 Παράδοση
7.1 Συσκευασία
Τα προϊόντα συσκευάζονται για αποστολή με τη μέγιστη προσοχή και σεβασμό, τηρώντας όλους τους σχετικούς κανονισμούς. Οι διαδικασίες και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται εξελίσσονται με στόχο τη βελτίωση της μεθόδου συσκευασίας και κυρίως στοχεύουν στην ικανοποίηση του πελάτη.
7.2 Επιβεβαίωση
Ο πελάτης λαμβάνει ένα αυτόματο e-mail για την επιβεβαίωση της αποστολής του δέματος υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει σφάλμα στη διεύθυνση e-mail που αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας.
7.3 Μεταφορά
Η Bourgia συνεργάζεται με πολλούς διαφορετικούς μεταφορείς (courier). Ο πελάτης υποχρεούται να ορίσει τον μεταφορέα της επιλογής του κατά την υποβολή της παραγγελίας. Οι εταιρείες μεταφορέων (courier) δεν παραδίδουν στις ίδιες περιοχές/χώρες. η επιλογή της εταιρείας μεταφορέα (courier) διαφέρει ανάλογα με το πού θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας. Τέλος, η επιλογή της εταιρείας μεταφορέα (courier) ποικίλλει ανάλογα με την ποσότητα και την ποσότητα των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο πακέτο.
8.0 Παράδοση
8.1 Διεύθυνση παράδοσης
Τα προϊόντα παραδίδονται στον πελάτη στη διεύθυνσή του όπως αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας. Εάν η διεύθυνση παράδοσης διαφέρει από τη διεύθυνση χρέωσης, ο πελάτης δηλώνει στη φόρμα παραγγελίας και τις δύο διευθύνσεις και το δέμα παραδίδεται στη διεύθυνση παράδοσης που έχει καθοριστεί.
8.2 Απουσία πελάτη την ημέρα παράδοσης
Όπου χρειάζεται, ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει ένα σημείωμα στο γραμματοκιβώτιο του πελάτη ζητώντας του να επικοινωνήσει με το πλησιέστερο κατάστημα στην κατοικία του ή ο μεταφορέας μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη για να κανονίσει ένα ραντεβού. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά υπάρχει αντίστοιχη ανακοίνωση ειδοποίησης στον ιστότοπο της εταιρείας μεταφορέα. Μερικές φορές ο πελάτης δεν είναι πιθανό να βρει τη σημείωση. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την αναγνώριση της διαδρομής του δέματος στο διαδίκτυο προκειμένου να γνωρίζει την κατάσταση της αποστολής όσο πιο συχνά γίνεται.
8.3 Καθυστερημένη παράδοση
Είναι πιθανό το δέμα να μην φτάσει εντός των προθεσμιών που έχουν ορίσει οι μεταφορικές εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση, εάν η καθυστέρηση είναι μεγάλη, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Bourgia προκειμένου να ξεκινήσει έρευνα για την ταυτοποίηση του δέματος, καθώς μπορεί να έχει χαθεί.
8.4 Απώλεια δέματος
Στην περίπτωση αυτή, η Bourgia υποχρεούται να τηρήσει την προθεσμία που έχουν θέσει οι μεταφορείς ως προς τη δήλωση ζημίας και αποζημίωσης. Ο πελάτης πρέπει επίσης να τηρεί τις ακόλουθες προθεσμίες:
– Έχει το διαθέσιμο διάστημα των 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβει το e-mail επιβεβαίωσης αποστολής του δέματος για να δηλώσει την απώλεια προς Bourgia. Μετά από αυτό το διάστημα, καμία αξίωση δεν θα γίνει δεκτή.
– Εάν ο πελάτης δηλώσει την απώλεια του δέματος εντός 10 ημερών, η Bourgia θα ανοίξει μια αναζήτηση αρχείου. Σε αυτή τη διαδικασία, η εταιρεία είναι πιθανό να ζητήσει από τον πελάτη έναν αριθμό εγγράφων που απαιτούνται για το άνοιγμα του αρχείου. Ο πελάτης θα πρέπει να στείλει αυτά τα έγγραφα το συντομότερο δυνατό.
– Τέλος, ο μεταφορέας δίνει την οριστική απάντηση για την αναζήτηση του δέματος εντός τριών εβδομάδων. Η απάντηση μπορεί να είναι: είτε ότι το δέμα βρέθηκε και σε αυτήν την περίπτωση στάλθηκε πίσω στον πελάτη σύμφωνα με την τυπική διαδικασία είτε ότι το δέμα χάθηκε από την εταιρεία ταχυμεταφορών και στην περίπτωση αυτή η Bourgia ενημερώνει τον πελάτη και στέλνει πίσω το προϊόν ή επιστρέφει στον πελάτη (για το ποσό στο τιμολόγιο) ανάλογα με την επιλογή του πελάτη.
8.5 Παράδοση του δέματος
Τα δέματα παραδίδονται με την υπογραφή του παραλήπτη. Κάθε προϊόν που παραδίδεται πρέπει να ελέγχεται και τυχόν κρατήσεις πρέπει να καταγράφονται στο παραστατικό παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημιάς. Εάν ο πελάτης δεν παραπονεθεί κατά την παραλαβή του δέματος, αυτό σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση και καμία μεταγενέστερη αξίωση ή παράπονο δεν θα γίνει αποδεκτή από την Bourgia. Εάν ο πελάτης θέλει να παραπονεθεί στον μεταφορέα (courier), θα πρέπει να υποβάλει γραπτό αίτημα στον μεταφορέα εντός 3 ημερών (εκτός αργιών) από την ημερομηνία παράδοσης. Το αίτημα πρέπει να αποσταλεί με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής.
Τέλος, κάθε δέμα που δεν ζητήθηκε από τον πελάτη και επιστράφηκε πίσω στο Bourgia, μπορεί να αποσταλεί στον πελάτη με τα δικά του έξοδα αποστολής.
8.6 Σφάλμα παράδοσης
Κατά την παραλαβή του δέματος, ο πελάτης πρέπει να ειδοποιήσει τη Bourgia μέσω τηλεφώνου, φαξ, e-mail ή mail για οποιαδήποτε διαφορά υπάρχει μεταξύ του προϊόντος (τύπου, ποιότητας και ποσότητας) και των πληροφοριών στο τιμολόγιο. Οποιαδήποτε αξίωση πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι τις 10.00 π.μ. της επόμενης ημέρας μετά την παράδοση του δέματος. Οποιοδήποτε παράπονο υποβληθεί μετά την προθεσμία αυτή δεν θα γίνει δεκτό και η Bourgia δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του πελάτη.
8.7 Σε περίπτωση απεργίας και ανωτέρας βίας
Η Bourgia θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενημερώσει τον πελάτη για την κατάσταση της αποστολής του δέματος σε περίπτωση απεργίας από εταιρείες μεταφορέων ή άλλων γεγονότων ανωτέρας βίας.
8.8 Έλεγχοι εξαγωγών και τοπικοί νόμοι
Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται από τις τοπικές αρχές της χώρας διαμονής του σχετικά με την εισαγωγή των προϊόντων που παραγγέλνει και να κάνει οποιαδήποτε δήλωση ή/και να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε πληρωμή απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές. Θα πρέπει επίσης να ενημερώνεται από τις τοπικές αρχές για τη σκοπιμότητα εισαγωγής ή χρήσης των προϊόντων που παραγγέλθηκαν. Η επιχειρηματική μας επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη εάν ο πελάτης δεν τηρεί τη νομοθεσία της χώρας στην οποία θέλει να εισάγει αγαθά, ούτε φέρει καμία ευθύνη για την επιβολή πρόσθετων δασμών ή φόρων από τη χώρα διαμονής του πελάτη.
9.0 Επιστροφές πωληθέντων αγαθών
9.1 Διαδικασία και γενικοί όροι αποπληρωμής
Ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει τα προϊόντα που πωλούνται από την Bourgia στην αρχική τους συσκευασία και σε καλή και εμπορεύσιμη κατάσταση και να ζητήσει την αλλαγή τους για άλλο προϊόν της Bourgia ή αποζημίωση για την τιμή τους, εκτός από την επιστροφή εξόδων, εντός περιόδου όχι μικρότερης από δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση του δέματος ή δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση εντός αυτής της προθεσμίας, χωρίς να αναλάβει καμία υποχρέωση, πέραν της εύλογης φροντίδας για τα εμπορεύματα αυτά.
9.1.1 Διαδικασία
Με την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από την Bourgia, ανάλογα με το προϊόν, το απόθεμα και τις επιθυμίες του πελάτη, η επιχειρηματική μας επιχείρηση θα προσφέρει την ανταλλαγή του προϊόντος με ένα προϊόν ίδιας αξίας. Διαφορετικά, η Bourgia θα δημιουργούσε ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο αντιπροσωπεύει το συνολικό ποσό της παραγγελίας (προϊόν συν το κόστος αποστολής εάν η παραγγελία περιλαμβάνει μόνο ένα προϊόν ή όλα τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν έχουν επιστραφεί). Εάν ο πελάτης επιλέξει αποζημίωση και αφού ληφθούν υπόψη οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα γίνει επιστροφή της αξίας που αντιστοιχεί στο ποσό της πίστωσης εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από την Bourgia.
9.1.2 Επεξεργασία επιστροφής
Η επιχείρηση πωλήσεων θα επιστρέψει την τιμή αγοράς των προϊόντων που επιστράφηκαν, φυσικά, υπό την προϋπόθεση ότι τα εμπορεύματα δεν έχουν υποστεί κανενός είδους φθορές (π.χ. γρατσουνιές, αλλοιώσεις, λυγίσεις) που μειώνουν την εμπορική τους αξία. Σε περίπτωση τέτοιας ζημιάς, ο πελάτης αναθέτει την εκτίμηση της ζημιάς και την εκτίμηση της μειωμένης αγοραίας αξίας της στη Bourgia, η οποία θα αποζημιώσει την τιμή αγοράς μείον τη μείωση της αγοραίας αξίας του προϊόντος. Εάν το προϊόν έχει υποστεί σημαντική ζημιά που καθιστά το προϊόν χωρίς εμπορική αξία, ή εάν τα συστατικά μέρη του (π.χ. αλλαγμένοι πολύτιμοι λίθοι) έχουν αλλάξει ή αλλοιωθεί, η Bourgia δικαιούται να μην επιστρέψει την τιμή που καταβλήθηκε, με όλα τα άλλα δικαιώματά της για αποζημίωση είναι δεσμευμένη.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Καμία επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή εάν τα επιστρεφόμενα είδη δεν είναι σε εμπορεύσιμη κατάσταση.
9.2 Επιστροφές χρημάτων για λάθος κωδικό παραγγελίας
9.2.1 Κανονισμοί επιστροφής
Ο πελάτης έχει ένα χρονικό διάστημα 15 ημερών για να αναφέρει στη Bourgia ότι το προϊόν που έλαβε δεν ήταν σωστό (λάθος συμβατότητα, κωδικός παραγγελίας, μέγεθος προβλήματος, χρώμα, χαρακτηριστικά, προϊόν εντελώς διαφορετικό κ.λπ.) ώστε ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών να εκδώσει μια επιστροφή αριθμός. Τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και εντός της αρχικής συσκευασίας, ακόμη κι αν αυτή είναι ανοιχτή, και με όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας (αξεσουάρ, ιμάντες, εγχειρίδιο χρήσης κ.λπ.).
Για τη σωστή διεκπεραίωση της αίτησης, ο πελάτης θα πρέπει να δηλώσει τον αριθμό παραγγελίας και τα προσωπικά στοιχεία.
9.2.2 Επεξεργασία επιστροφής
Με την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Bourgia, ανάλογα με τον τύπο, το διαθέσιμο απόθεμα και τις επιθυμίες του πελάτη, η Bourgia θα προτείνει στον πελάτη την επιστροφή εκ νέου του αρχικού προϊόντος που παρήγγειλε ή την αποστολή ενός προϊόντος με παρόμοια χαρακτηριστικά. Διαφορετικά, θα δημιουργηθεί ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο αντιπροσωπεύει το συνολικό ποσό της παραγγελίας (προϊόν συν το κόστος αποστολής εάν η παραγγελία περιλαμβάνει μόνο ένα προϊόν). Η Bourgia διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει την αξία των προϊόντων που χρησιμοποιούνται, έχουν καταστραφεί ή λείπουν εξαρτήματα. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει αποζημίωση και λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα γίνει επιστροφή της αξίας ίσης με το ποσό της πίστωσης, εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από το Bourgia.
9.2.3 Τέλη επιστροφής
Μόλις λάβουμε και αποδεχθούμε το πακέτο σας, θα εκδώσουμε ένα πιστωτικό υπόλοιπο για τα έξοδα αποστολής. Εάν δεν γνωρίζετε το ποσό των εξόδων αποστολής, πρέπει να μας στείλετε απόδειξη αποστολής.
10.0 Εμπιστευτικότητα πληροφοριών και σεβασμός του απορρήτου
10.1 Όταν κάνετε την παραγγελία σας, οι πληροφορίες που λαμβάνονται από την επιχειρηματική μας επιχείρηση προστατεύονται από το απόρρητο. Αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται υπό τον έλεγχο της Bourgia και δεν γίνονται γνωστές σε κανένα τρίτο μέρος.
10.2 Η διεύθυνση e-mail χρησιμοποιείται μόνο για οτιδήποτε έχει να κάνει με την παραγγελία σας. Δεν αποστέλλουμε ενημερωτικά δελτία, ειδικές προσφορές ή μαζικές αποστολές (spam).
10.3 Στόχος μας είναι να προσφέρουμε την καλύτερη ποιότητα προϊόντων στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Για να το πετύχουμε αυτό, διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τις παραπάνω πολιτικές ανά πάσα στιγμή.
10.4 Όλες οι πληροφορίες συλλέγονται νόμιμα και σύμφωνα με το Νόμο για τα Προσωπικά Δεδομένα.
10.5 Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσφορές μέσω ταχυδρομείου ή e-mail, στείλτε την ταχυδρομική σας διεύθυνση ή τη διεύθυνση email στο e-mail: info@cretanproduct.gr
10.6 Σύμφωνα με το Νόμο για τα Προσωπικά Δεδομένα, σας ενημερώνουμε ότι τα δεδομένα σας χρησιμοποιούνται από τις εσωτερικές μας υπηρεσίες και ότι έχετε κάθε δικαίωμα πρόσβασης και τροποποίησης των προσωπικών σας δεδομένων. Μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά μια πλήρη λίστα των δεδομένων που συλλέγονται για ένα άτομο έναντι χρέωσης 15 ευρώ προ φόρων και μετά από επαρκή έλεγχο ταυτότητας. Οι πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες εντός 30 ημερών από την ικανοποίηση της πιστοποίησης του αιτούντος.
10.7 Εάν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές απορρήτου της Bourgia, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@cretanproduct.gr
11.0 Ασφάλεια
11.1 Οι ιστότοποι επεξεργασίας παραγγελιών διαθέτουν άδεια ασφαλείας.
11.2 Εάν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια της ιστοσελίδας της Bourgia, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@cretanproduct.gr
11.3 Λαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για να διατηρήσουμε ασφαλείς τις λεπτομέρειες των παραγγελιών και των πληρωμών. Εκτός από αμέλεια εκ μέρους μας, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλειες που προκαλούνται από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε πληροφορίες που παρέχονται από εσάς.
12.0 Ευθύνη
Η Bourgia απαλλάσσεται από τις υποχρεώσεις της σχετικά με την παράδοση παραγγελιών σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
Η Bourgia εγγυάται ότι τα προϊόντα πληρούν την περιγραφή στον ιστότοπο και την ποιότητα όπως περιγράφεται λεπτομερώς για κάθε προϊόν στον συγκεκριμένο κωδικό του.
Η About Bourgia δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για κακή χρήση του προϊόντος από τον πελάτη, ούτε για την καταλληλότητα του προϊόντος για κάθε πελάτη. Αποκλείεται ρητά η ευθύνη της επιχειρηματικής μας επιχείρησης για αλλεργικές αντιδράσεις πελατών κατά τη χρήση των πωλούμενων προϊόντων.
Οποιαδήποτε ευθύνη της Bourgia περιορίζεται στην αξία των προϊόντων.
Οι ιστότοποι που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με την ιστοσελίδα της Bourgia δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχό της. Κατά συνέπεια, η Bourgia δεν φέρει καμία ευθύνη για πληροφορίες που δημοσιεύονται σε αυτόν τον ιστότοπο. Οι σύνδεσμοι προς ιστοσελίδες τρίτων παρέχονται αποκλειστικά για τη διευκόλυνση του πελάτη.
Πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών σύμφωνα με το άρθρο. 14 Παρ. 1 του ODR (Online Dispute Resolution Regulation):
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να επιλύουν διαδικτυακές διαφορές σύμφωνα με το άρθρο. 14 Παρ. 1 του ODR σε μία από τις πλατφόρμες τους. Η πλατφόρμα ( http://ec.europa.eu/consumers/odr ) χρησιμεύει ως ένας ιστότοπος όπου οι καταναλωτές μπορούν να προσπαθήσουν να επιτύχουν εξωδικαστική επίλυση διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις για υπηρεσίες.