6.0 Αποστολές και επιστροφές
6.1 Χρόνος επεξεργασίας
Οι παραγγελίες που γίνονται μέσω Διαδικτύου διεκπεραιώνονται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ο χρόνος επεξεργασίας ποικίλλει ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής (ο πελάτης πρέπει να λάβει υπόψη τον χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της τραπεζικής κατάθεσης), τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων και τις υπάρχουσες διαδικασίες εντός της Bourgia. Έτσι, ο χρόνος επεξεργασίας μπορεί να είναι μόνο λίγα λεπτά έως αρκετές ημέρες.
6.2 Προθεσμία παράδοσης
Εξαρτάται από τον μεταφορέα (courier) που επιλέγει ο πελάτης. Η Bourgia ενημερώνει τον πελάτη ότι οι χρόνοι παράδοσης βασίζονται σε πληροφορίες που παρέχονται από τις μεταφορικές εταιρείες και είναι μόνο κατά προσέγγιση. Συνεπώς, η Bourgia δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση εκ μέρους των φορέων εκμετάλλευσης. Οι χρόνοι παράδοσης δεν περιλαμβάνουν Κυριακές και αργίες και για να τους τηρήσει ο μεταφορέας, ο πελάτης πρέπει να παρέχει ακριβή διεύθυνση παράδοσης κατά την υποβολή της παραγγελίας και να είναι διαθέσιμος να αποδεχτεί το δέμα όταν φτάσει. Οι αντίστοιχοι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται στη φόρμα παραγγελίας κατά την υποβολή της παραγγελίας.
6.3 Χρόνος παράδοσης
Εάν η Bourgia έχει ένα προϊόν σε απόθεμα, ο χρόνος παράδοσης είναι ίσος με την περίοδο επεξεργασίας και παράδοσης. Εάν η Bourgia δεν έχει το προϊόν, σε αυτήν την περίοδο θα πρέπει να προστεθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να παραλάβετε το προϊόν στις εγκαταστάσεις της Bourgia. Σε περίπτωση υπέρβασης του χρόνου, η Bourgia ενημερώνει αυτόματα τον πελάτη για τη νέα προθεσμία παράδοσης του προϊόντος με βάση τα στοιχεία που έχει στην κατοχή της. Η Bourgia δίνει επίσης στον πελάτη τη δυνατότητα να ακυρώσει ή/και να επιστρέψει την παραγγελία (εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω τραπεζικής κατάθεσης).
7.0 Παράδοση
7.1 Συσκευασία
Τα προϊόντα συσκευάζονται για αποστολή με τη μέγιστη προσοχή και σεβασμό, τηρώντας όλους τους σχετικούς κανονισμούς. Οι διαδικασίες και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται εξελίσσονται με στόχο τη βελτίωση της μεθόδου συσκευασίας και κυρίως στοχεύουν στην ικανοποίηση του πελάτη.
7.2 Επιβεβαίωση
Ο πελάτης λαμβάνει ένα αυτόματο e-mail για την επιβεβαίωση της αποστολής του δέματος υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει σφάλμα στη διεύθυνση e-mail που αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας.
7.3 Μεταφορά
Η Bourgia συνεργάζεται με πολλούς διαφορετικούς μεταφορείς (courier). Ο πελάτης υποχρεούται να ορίσει τον μεταφορέα της επιλογής του κατά την υποβολή της παραγγελίας. Οι εταιρείες μεταφορέων (courier) δεν παραδίδουν στις ίδιες περιοχές/χώρες. η επιλογή της εταιρείας μεταφορέα (courier) διαφέρει ανάλογα με το πού θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας. Τέλος, η επιλογή της εταιρείας μεταφορέα (courier) ποικίλλει ανάλογα με την ποσότητα και την ποσότητα των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο πακέτο.
8.0 Παράδοση
8.1 Διεύθυνση παράδοσης
Τα προϊόντα παραδίδονται στον πελάτη στη διεύθυνσή του όπως αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας. Εάν η διεύθυνση παράδοσης διαφέρει από τη διεύθυνση χρέωσης, ο πελάτης δηλώνει στη φόρμα παραγγελίας και τις δύο διευθύνσεις και το δέμα παραδίδεται στη διεύθυνση παράδοσης που έχει καθοριστεί.
8.2 Απουσία πελάτη την ημέρα παράδοσης
Όπου χρειάζεται, ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει ένα σημείωμα στο γραμματοκιβώτιο του πελάτη ζητώντας του να επικοινωνήσει με το πλησιέστερο κατάστημα στην κατοικία του ή ο μεταφορέας μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη για να κανονίσει ένα ραντεβού. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά υπάρχει αντίστοιχη ανακοίνωση ειδοποίησης στον ιστότοπο της εταιρείας μεταφορέα. Μερικές φορές ο πελάτης δεν είναι πιθανό να βρει τη σημείωση. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την αναγνώριση της διαδρομής του δέματος στο διαδίκτυο προκειμένου να γνωρίζει την κατάσταση της αποστολής όσο πιο συχνά γίνεται.
8.3 Καθυστερημένη παράδοση
Είναι πιθανό το δέμα να μην φτάσει εντός των προθεσμιών που έχουν ορίσει οι μεταφορικές εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση, εάν η καθυστέρηση είναι μεγάλη, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Bourgia προκειμένου να ξεκινήσει έρευνα για την ταυτοποίηση του δέματος, καθώς μπορεί να έχει χαθεί.
8.4 Απώλεια δέματος
Στην περίπτωση αυτή, η Bourgia υποχρεούται να τηρήσει την προθεσμία που έχουν θέσει οι μεταφορείς ως προς τη δήλωση ζημίας και αποζημίωσης. Ο πελάτης πρέπει επίσης να τηρεί τις ακόλουθες προθεσμίες:
- Έχει το διαθέσιμο διάστημα των 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβει το e-mail επιβεβαίωσης αποστολής του δέματος για να δηλώσει την απώλεια προς Bourgia. Μετά από αυτό το διάστημα, καμία αξίωση δεν θα γίνει δεκτή.
- Εάν ο πελάτης δηλώσει την απώλεια του δέματος εντός 10 ημερών, η Bourgia θα ανοίξει μια αναζήτηση αρχείου. Σε αυτή τη διαδικασία, η εταιρεία είναι πιθανό να ζητήσει από τον πελάτη έναν αριθμό εγγράφων που απαιτούνται για το άνοιγμα του αρχείου. Ο πελάτης θα πρέπει να στείλει αυτά τα έγγραφα το συντομότερο δυνατό.
- Τέλος, ο μεταφορέας δίνει την οριστική απάντηση για την αναζήτηση του δέματος εντός τριών εβδομάδων. Η απάντηση μπορεί να είναι: είτε ότι το δέμα βρέθηκε και σε αυτήν την περίπτωση στάλθηκε πίσω στον πελάτη σύμφωνα με την τυπική διαδικασία είτε ότι το δέμα χάθηκε από την εταιρεία ταχυμεταφορών και στην περίπτωση αυτή η Bourgia ενημερώνει τον πελάτη και στέλνει πίσω το προϊόν ή επιστρέφει στον πελάτη (για το ποσό στο τιμολόγιο) ανάλογα με την επιλογή του πελάτη.
8.5 Παράδοση του δέματος
Τα δέματα παραδίδονται με την υπογραφή του παραλήπτη. Κάθε προϊόν που παραδίδεται πρέπει να ελέγχεται και τυχόν κρατήσεις πρέπει να καταγράφονται στο παραστατικό παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημιάς. Εάν ο πελάτης δεν παραπονεθεί κατά την παραλαβή του δέματος, αυτό σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση και καμία μεταγενέστερη αξίωση ή παράπονο δεν θα γίνει αποδεκτή από την Bourgia. Εάν ο πελάτης θέλει να παραπονεθεί στον μεταφορέα (courier), θα πρέπει να υποβάλει γραπτό αίτημα στον μεταφορέα εντός 3 ημερών (εκτός αργιών) από την ημερομηνία παράδοσης. Το αίτημα πρέπει να αποσταλεί με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής.
Τέλος, κάθε δέμα που δεν ζητήθηκε από τον πελάτη και επιστράφηκε πίσω στο Bourgia, μπορεί να αποσταλεί στον πελάτη με τα δικά του έξοδα αποστολής.
8.6 Σφάλμα παράδοσης
Κατά την παραλαβή του δέματος, ο πελάτης πρέπει να ειδοποιήσει τη Bourgia μέσω τηλεφώνου, φαξ, e-mail ή mail για οποιαδήποτε διαφορά υπάρχει μεταξύ του προϊόντος (τύπου, ποιότητας και ποσότητας) και των πληροφοριών στο τιμολόγιο. Οποιαδήποτε αξίωση πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι τις 10.00 π.μ. της επόμενης ημέρας μετά την παράδοση του δέματος. Οποιοδήποτε παράπονο υποβληθεί μετά την προθεσμία αυτή δεν θα γίνει δεκτό και η Bourgia δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του πελάτη.
8.7 Σε περίπτωση απεργίας και ανωτέρας βίας
Η Bourgia θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενημερώσει τον πελάτη για την κατάσταση της αποστολής του δέματος σε περίπτωση απεργίας από εταιρείες μεταφορέων ή άλλων γεγονότων ανωτέρας βίας.
8.8 Έλεγχοι εξαγωγών και τοπικοί νόμοι
Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται από τις τοπικές αρχές της χώρας διαμονής του σχετικά με την εισαγωγή των προϊόντων που παραγγέλνει και να κάνει οποιαδήποτε δήλωση ή/και να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε πληρωμή απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές. Θα πρέπει επίσης να ενημερώνεται από τις τοπικές αρχές για τη σκοπιμότητα εισαγωγής ή χρήσης των προϊόντων που παραγγέλθηκαν. Η επιχειρηματική μας επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη εάν ο πελάτης δεν τηρεί τη νομοθεσία της χώρας στην οποία θέλει να εισάγει αγαθά, ούτε φέρει καμία ευθύνη για την επιβολή πρόσθετων δασμών ή φόρων από τη χώρα διαμονής του πελάτη.
9.0 Επιστροφές πωληθέντων αγαθών
9.1 Διαδικασία και γενικοί όροι αποπληρωμής
Ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει τα προϊόντα που πωλούνται από την Bourgia στην αρχική τους συσκευασία και σε καλή και εμπορεύσιμη κατάσταση και να ζητήσει την αλλαγή τους για άλλο προϊόν της Bourgia ή αποζημίωση για την τιμή τους, εκτός από την επιστροφή εξόδων, εντός περιόδου όχι μικρότερης από δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση του δέματος ή δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση εντός αυτής της προθεσμίας, χωρίς να αναλάβει καμία υποχρέωση, πέραν της εύλογης φροντίδας για τα εμπορεύματα αυτά.
9.1.1 Διαδικασία
Με την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από την Bourgia, ανάλογα με το προϊόν, το απόθεμα και τις επιθυμίες του πελάτη, η επιχειρηματική μας επιχείρηση θα προσφέρει την ανταλλαγή του προϊόντος με ένα προϊόν ίδιας αξίας. Διαφορετικά, η Bourgia θα δημιουργούσε ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο αντιπροσωπεύει το συνολικό ποσό της παραγγελίας (προϊόν συν το κόστος αποστολής εάν η παραγγελία περιλαμβάνει μόνο ένα προϊόν ή όλα τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν έχουν επιστραφεί). Εάν ο πελάτης επιλέξει αποζημίωση και αφού ληφθούν υπόψη οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα γίνει επιστροφή της αξίας που αντιστοιχεί στο ποσό της πίστωσης εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από την Bourgia.
9.1.2 Επεξεργασία επιστροφής
Η επιχείρηση πωλήσεων θα επιστρέψει την τιμή αγοράς των προϊόντων που επιστράφηκαν, φυσικά, υπό την προϋπόθεση ότι τα εμπορεύματα δεν έχουν υποστεί κανενός είδους φθορές (π.χ. γρατσουνιές, αλλοιώσεις, λυγίσεις) που μειώνουν την εμπορική τους αξία. Σε περίπτωση τέτοιας ζημιάς, ο πελάτης αναθέτει την εκτίμηση της ζημιάς και την εκτίμηση της μειωμένης αγοραίας αξίας της στη Bourgia, η οποία θα αποζημιώσει την τιμή αγοράς μείον τη μείωση της αγοραίας αξίας του προϊόντος. Εάν το προϊόν έχει υποστεί σημαντική ζημιά που καθιστά το προϊόν χωρίς εμπορική αξία, ή εάν τα συστατικά μέρη του (π.χ. αλλαγμένοι πολύτιμοι λίθοι) έχουν αλλάξει ή αλλοιωθεί, η Bourgia δικαιούται να μην επιστρέψει την τιμή που καταβλήθηκε, με όλα τα άλλα δικαιώματά της για αποζημίωση είναι δεσμευμένη.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Καμία επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή εάν τα επιστρεφόμενα είδη δεν είναι σε εμπορεύσιμη κατάσταση.
9.2 Επιστροφές χρημάτων για λάθος κωδικό παραγγελίας
9.2.1 Κανονισμοί επιστροφής
Ο πελάτης έχει ένα χρονικό διάστημα 15 ημερών για να αναφέρει στη Bourgia ότι το προϊόν που έλαβε δεν ήταν σωστό (λάθος συμβατότητα, κωδικός παραγγελίας, μέγεθος προβλήματος, χρώμα, χαρακτηριστικά, προϊόν εντελώς διαφορετικό κ.λπ.) ώστε ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών να εκδώσει μια επιστροφή αριθμός. Τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και εντός της αρχικής συσκευασίας, ακόμη κι αν αυτή είναι ανοιχτή, και με όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας (αξεσουάρ, ιμάντες, εγχειρίδιο χρήσης κ.λπ.).
Για τη σωστή διεκπεραίωση της αίτησης, ο πελάτης θα πρέπει να δηλώσει τον αριθμό παραγγελίας και τα προσωπικά στοιχεία.
9.2.2 Επεξεργασία επιστροφής
Με την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Bourgia, ανάλογα με τον τύπο, το διαθέσιμο απόθεμα και τις επιθυμίες του πελάτη, η Bourgia θα προτείνει στον πελάτη την επιστροφή εκ νέου του αρχικού προϊόντος που παρήγγειλε ή την αποστολή ενός προϊόντος με παρόμοια χαρακτηριστικά. Διαφορετικά, θα δημιουργηθεί ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο αντιπροσωπεύει το συνολικό ποσό της παραγγελίας (προϊόν συν το κόστος αποστολής εάν η παραγγελία περιλαμβάνει μόνο ένα προϊόν). Η Bourgia διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει την αξία των προϊόντων που χρησιμοποιούνται, έχουν καταστραφεί ή λείπουν εξαρτήματα. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει αποζημίωση και λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα γίνει επιστροφή της αξίας ίσης με το ποσό της πίστωσης, εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από το Bourgia.
9.2.3 Τέλη επιστροφής
Μόλις λάβουμε και αποδεχθούμε το πακέτο σας, θα εκδώσουμε ένα πιστωτικό υπόλοιπο για τα έξοδα αποστολής. Εάν δεν γνωρίζετε το ποσό των εξόδων αποστολής, πρέπει να μας στείλετε απόδειξη αποστολής.